Så mycket man vill göra men så lite tid!

Det är så mycket jag skulle vilja göra och vet inte var jag ska börja.
Just nu är jag mest sugen på att börja träna mycket. Det skulle vara kul att se hur fort man kan se resultat och gå ner i vikt om man började träna ca 3 - 4 gånger i veckan. Men samtidigt så inser jag att jag då inte kommer få så mycket tid över till annat, då jag redan har två dagar i veckan upptagna för kören och dansen. Dessutom ska vi snart ha kvalitetskontroll på jobbet, så då är det en hel del vi måste förbereda på jobbet innan dess, vilket också kommer ta mycket tid och säkerligen ett antal kvällar.
Sedan vill jag börja lära mig baka bullar, bröd och kakor. Det är så gott med hembakt och jag vill verkligen lära mig, men det tar också tid.
Spela gitarr och oboe är också något jag vill göra. Jag och F har börjat spela lite emellanåt, så något har hänt på den fronten.
Jag gillar också att spela Xbox och dataspel, men det har jag heller inte mycket tid över till.
Var tar tiden vägen. Många säger att det handlar om prioritering och det kanske är sant. Jag måste snart välja vad det är jag vill satsa på. Kan inte få allt man önskar sig så man får prioritera. Ska försöka inhandla ett träningskort på Sportlife i veckan. Det får bli mitt första steg mot ett liv med mer träning och ork. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0