Förlåt älskling!

Idag var en sån där dag som man blir sur för minsta lilla grej. Tyvärr råkade det bli en grej som min sambo gjort, så han fick sig en känga för det. Insåg ju sedan att jag nog överreagerade så jag är skyldig honom en ursäkt och har därför skrivit en liten lapp till honom. Han jobbar kvällsskiftet idag, så jag träffar honom inte ikväll. Då han kommer hem i natt efter jag somnat så kommunicerar vi via messenger på dagarna och lappar på kvällarna. :) Saknar honom såå! Han är så underbar och mysig!
Har packat det mesta inför Barcelonaresan nu. Känns ändå som jag glömt hälften eller iallafall något viktigt. Vet inte vad det skulle kunna vara. På lördag bär det av. Svårt att veta hur man ska packa då vädret är lite ombytligt. Varierar mellan 16 - 20 grader på dagarna och ca 8 - 10 grader på kvällarna. Några dagar verkar det som det kommer bli regn och andra sol. Suck! Om det regnar så får vi väl shoppa eller sätta oss på något fik och bara njuta av miljön och titta på folk. :) Ska bli spännande iallafall. Ska försöka prata lite spanska, men det är ju egentligen katalanska som de pratar vilket verkar vara ganska olikt skolspanskan ändå. Känns lite mer som blandning mellan spanska och franska. Vi får se hur det går.
Nu blir det sängen för mig. Sent som vanligt. Inte bra att vara nattuggla när man ska upp och jobba tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0