Cyklade till jobbet

Idag har jag cyklat till jobbet. Första gången i år eller någonsin tror jag. :P Götaälvbron var lite jobbig, men det visste jag redan. Orkade inte pumpa däcken, så de var lite halvdåliga men det gick rätt bra ändå. Var på kontoret kl 05.30. Egentligen är vi lediga idag, men det är så mycket som behöver göras och så lite tid kvar, så jag passar på att jobba idag när F ändå också jobbar. Hoppas jag får mycket gjort, så det är värt det.

Sen blir det slappande resten av helgen. Tänkte försöka baka lite bröd i helgen. Är dålig på att baka, så jag behöver lära mig. :P Träning ger ju färdighet, heter det ju, så jag får väl börja träna på det annars kommer jag aldrig behärska bakkonsten. :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Schyst å cykla... nu blev jag lite inspirerad... Jag borde verkligen börja cykla till jobbet, tänkte om man gjorde det en dag i veckan så var det iaf 2 mil cykel.

2010-05-17 @ 22:32:39
Postat av: Ulrika

Nu har jag köpt gelesadelskydd och hjälm också, så nu är det bara själva cyklingen som fattas. Får se om jag kan komma igång lite iaf. ;)

2010-05-19 @ 06:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0