Stockholm i helgen!

Imorgon kl 17.42 bär det av mot Stockholm med X2000. Så gött när man kan köpa biljetter Gbg - Stockholm för 95 kr enkel resa. Tricket är att köpa dem när de släpps ca 3 månader innan avresa, så man måste ha rejäl framförhållning. Ann-Sofie hoppar sen iallafall på i Skövde. Sen blir det sova hos brorsan torsdag till fredag, sedan shopping på fredag. Sedan blir det för Ann-Sofie hemlig aktivitet på fredag kväll. Hennes 30-årspresent från mig, så det är därför det är hemligt. :) Ska bli kul att se om hon blir glatt överraskad eller ej. Tänker inte avslöja mer här nu, för det finns risk att hon kanske läser min blogg.

Ska packa nu innan jag lägger mig. Är redan sen känner jag och jag behöver få mycket gjort på jobbet i morgon så jag får skynda mig att komma isäng om jag ska få några timmar sömn i natt. Ha de!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0