Gillar läget :)

Tänk vad mycket tillfälligheter och val, både medvetna och omedvetna, som tagit en genom livet till dit man befinner sig idag.

Tänk om vissa saker inte hade hänt, jag inte träffat de personer jag träffat eller jag inte gjort de saker jag gjort eller valt en annan väg. Då hade jag kanske inte jobbat med det jag gör nu, jag hade kunnat bo i ett annat land, jag hade kanske fortfarande varit blyg som jag var tidigare, kanske aldrig träffat min älskling Fredrik eller alla andra underbara vänner/kollegor/människor som alla på sitt sätt påverkat/påverkar mig och min väg genom livet. Visst ångrar man vissa saker man gjort, men man lär sig av sina misstag. 

Man kan aldrig veta vad som händer och man kan inte styra livet i alla avseenden, men det jag vet är att jag gillar läget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0