Nattmänniska

Se nu är klockan alldeles för mycket igen. Det är nattmänniskan i mig som aldrig vill gå och lägga sig för man är som piggast på kvällen och det finns så mycket man vill göra.

Fredrik brukar hjälpa mig komma i säng i tid om han är hemma, för han lägger sig tidigare oftast också för att han ska upp tidigare.  Idag jobbar han dock sent så som du märker så sitter jag här och klockan är efter tolv. Jag har själv jobbat sent idag, men hemifrån, för att jag ska kunna gå hem i tid från jobbet imorgon. Jag kommer bli trött för jag får ju knappt 6 timmars sömn även om jag kastar mig i säng nu. Ok, nu får jag väl bryta så jag iallafall får dryg 5 timmar. :)

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0