Beställt ny mobil!!! :)

Min mobil har några år på nacken, även om jag är nöjd med den så har jag sedan en tid tillbaka börjat bli sugen på att byta. Har kollat på Iphone, Sony Ericsson Vivaz och X10, HTC och flera andra sorter och modeller. Jättesvårt att välja.

Hade några krav på telefonen:
- måste ha FM-radio 
- kunna synka kalender, kontakter och mail med Outlooken på jobbet 
- lätt att surfa på internet med
- relativt bra kamera med autofocus och blixt
- ska gå att spela in små filmsnuttar

Efter flera timmars läsande av recensioner och trådar på diverse forum mm så kom jag fram till att HTC Desire nog är den telefon som är bäst för mig. Så ikväll beställde jag den från Tele2.

Så här ser den ut:


källa: http://www.htc.com/se/product/desire/gallery.html

Skulle ta minst 17 dagar för Tele2 att portera mitt nuvarande nummer och därefter skicka hem den till mig, så jag får allt hålla mig i skinnet ett tag till. Längtar tills den kommer dock. Ska bli kul. Lite prylgalen som jag är, så vill man ha allt nu på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0