Nu börjar det…

Har blivit inspirerad att starta min egen blogg av en tjej jag kommit i kontakt med via kanske mindre trevliga omständigheter egentligen. Jag beundrar hennes blogg då hon är så frispråkig och vågar skriva om allt mellan himmel och jord och skriver om det på ett så bra sätt. Jag tycker själv om att skriva och hoppas att jag också kommer kunna hålla denna blogg aktiv och våga skriva om tankar och känslor som henne, men jag är ganska säker på att jag kommer misslyckas på den punkten. Försöka kan man ju dock. Kommer skriva denna blogg mest för min egen skull som en egen liten dagbok och klotterplank och räknar egentligen inte med att folk kommer läsa den.

Tänkte jag skulle börja nu när en ny fas i mitt liv börjar. Jag och min sambo F har köpt ett fantastiskt fint hus i Göteborg och om två dagar så kommer vi flytta dit. Känns som ett stort steg men ändå är jag inte ett dugg rädd för att ta det. Känns bara helt underbart. Är nog bland det bästa som hänt mig i mitt liv hittills och det känns som om detta är det liv jag verkligen vill leva. En dröm som gått i uppfyllelse. Hoppas att det fortsätter vara så även efter vi flyttat in i huset. :) Som tur är så har vi inte massa renovering framför oss, för huset är ganska fräscht som det är. Skönt för sånt kan fresta på. Jag vill gärna lära mig att fixa och dona och renovera, för jag tror inte att jag har tummen riktigt mitt i handen, så jag ser fram emot utmaningarna som det nya huset kommer ställa oss inför.

Snart börjar det alltså.... :)



Kommentarer
Postat av: S

Vilka fina ord! En blogg är toppen att ha, som en plats där man sparar det allra bästa! Vi får ses ute någon gång snart igen! Kramar

2009-09-15 @ 16:51:49
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0