Hopplöst att slita sig från internet...

Jag har jättesvårt att låta bli att surfa, kolla facebook, skriva i bloggen, shoppa grejer på Internet osv. Jag hade tänkt att jobba en del ikväll, men just nu känns det alternativet så himla tråkigt, men jag måste för jag har lovat min kollega Anna att jag ska ha skrivit klart redovisningshandboken till imorgon. Iallafall ett utkast som hon kan lägga upp på intranätet. Det är bara mindre justeringar kvar men ju längre jag väntar desto senare kommer jag sitta och jobba. Ond spiral det där. Är redan trött också, vilket verkligen inte är bra.

Känns som om det är fredag idag, fast det bara är tisdag. Jobbmässigt är det tur att det är tisdag, för jag har massor kvar att göra denna veckan, men privat så längtar jag bara efter helgen. Fredagsmys med min underbara F, bastu, Stieg Larsson-bio och massa annat kul.

Lika bra att ta tag i jobbet jag tänkte göra nu så jag får sova. Längtar efter sängen och att få krypa ner intill älsklingen. Mysigt att ligga och titta på honom när han sover. "Det vackraste som finns är att se dig när du sover..." . Inte helt sant för Fs ögon är de finaste man kan se in i. Blågrå underbart fina och snälla ögon och kolsvarta ögonfransar som man inte kan få nog av. Puss på dig! Saknar dig här ute i TV-soffan. ;)

På cykeltur runt Gbg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0