1 dag kvar...



Näst sista morgonen jag sitter och tittar ut genom detta köksfönster på parkeringen och folk som går förbi. Trött!! Jag är en hopplös nattuggla som är uppe alldeles för sent när jag ska upp och jobba tidigt dagen efter. F lade sig tidigt igår för han började kl 04 i natt. Annars brukar han hjälpa mig att se till att jag kommer i säng i tid. Så fort jag är uppe själv så blir det dock alltid sent. Kan inte hjälpa att jag är nattmänniska och blir snarare piggare än tröttare på kvällarna. :P

Nu är det verkligen nära i allafall. Imorgon efter kl 14 så är huset vårt och vi kan påbörja inflytten. Har fortfarande svårt att tro att det verkligen är sant. Vet inte vad jag har att vänta och anar inte hur det kommer bli. Känns bara spännande och pirrigt på samma gång. Hur ska jag ta mig igenom denna långa arbetsdag! Puh, den kommer säkert kännas oändligt lång när man väntar på att den ska ta slut. Hoppas jag kan tänka bort vad som händer imorgon under de kommande 8 timmarna. Ikväll ska vi till huset och kolla elmätare, bedöma städning mm med förra ägarna. Sen är det snart natt igen och sen är vi framme vid 15 sept.. Många timmar kvar än dock. Bara att köra på för fullt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0