Vill spela xbox, fixa i huset, spela gitarr, lära mig baka bullar, umgås och njuta av livet!

Jag förstår inte hur fort tiden kan gå egentligen. Jag tycker inte man hinner någonting mer än det man borde göra som bl.a. träna, laga mat, tvätta osv. Det är ju egentligen nu man borde ha som mest tid, nu innan man har några barn, men tvärtom så känns det som om man har någon tid alls.

Ännu tråkigare är att man inte träffar sambon alls mycket på kvällarna innan han ska lägga sig för han ska upp och jobba tidigt. Får dock vara glad att jag får se honom vaken överhuvudtaget, för nästa vecka jobbar han kväll och då kommer jag troligtvis inte se honom vaken förrän till helgen. Tycker det är kul att han får jobba med sitt garage nu som han har längtat efter. Det blir verkligen jättefint därute. Nästan lite mysigt i garaget nu när han fått iordning på arbetsbänken mm. Jag önskar jag hade lite mer ork att ta tag i saker i huset och glädjas med F nu och vara lite mer berömmande och vara hans stöd när han fixar och grejar så mycket med huset. Det känns dock som om jag gått in i en period när ingenting är kul och jag är inte sugen på att göra något annat än roliga saker, men man hinner inte göra några roliga saker och helgerna går alldeles för fort, så jag vet inte vad jag ska göra för att komma ur det hela. Det brukar alltid lösa sig på något sätt, så det är bara att vänta ut det hela. Har inte tålamod att vänta bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0