Plockat och grejat lite och bokat upp sista helgen i januari

Nu har jag plockat i ordning lite grejer hemma, packat upp väskor som jag inte orkat ta tag i tidigare denna veckan och sedan bokat hemlig aktivitet sista helgen i januari för mig och Ann-Sofie. Min 30-årspresent till henne. Ska bli jättekul. Ska inte avslöja något här för då får hon säkert reda på det på något sätt.

Imorgon ska jag hålla lite kort information om bokföring och dylikt på Frejs frukostmöte tillsammans med en av våra revisorer och vår skattekonsult. Nyttigt att stå och prata inför folk, för det gör jag verkligen inte varje dag och jag gillar det egentligen inte. Ändå har jag haft internutbildningar på jobbet osv, men jag tycker att det är jättenervöst varje gång ändå. Håller tummarna för att det går bra. Inte så många åhörare, så det är skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0