Svinis-vaccinering idag, föredrag på onsdag och sedan fullspäckad helg

Fick en möjlighet idag att vaccinera mig på ett ställe nära jobbet idag, trots att jag inte var registrerad där, så då tog jag chansen. Hoppas man inte blir däckad imorgon av ledvärk och feber som många andra blivit. Hinner inte vara sjuk nu. Fick sprutan ca kl 17.30 idag och ännu känner jag inget konstigt. Börjar få aningens ont i armen, men känns ungefär som lätt träningsvärk. Hoppas det håller sig på den nivån.

Ser fram emot helgen som kommer ha ett fullspäckat schema med show, teater, Lisebergsbesök och räkmacka på Heaven 23. Hoppas tiden inte går för fort, så man hinner njuta av helgen ordentligt, för nästa vecka jobbar F sent igen och då får jag inte se honom vaken förrän helgen därpå. Än är det dock flera dagar kvar på denna veckan, vilket är skönt. 

Fasar lite för ett föredrag jag ska hålla på onsdag för en massa folk jag inte känner. Känns inte som jag är riktigt erfaren nog att hålla detta föredraget. Kan också vara så att det bara är självförtroendet som vacklar. Jag klarar det säkert, men jag kommer vara livrädd för att få någon fråga jag inte kan svara på. Svårt att lägga nivån på det man ska prata om, för de kommer massa folk från både stora och små företag. Håll alla tummar för mig att det går bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0