Skönt med helg och snart är det jul!

Åh vad skönt med helg igen. Denna veckan har flugit fram. Har köpt hälften av julklapparna nu ungefär. Köpte tre stycken idag på en halvtimma på vägen hem från jobbet. Får se om man ska våga sig ut i affärerna i helgen. Det lär ju va asfullt med folk som också ska shoppa julklappar och sånt.

Har inte fått någon direkt julkänsla ännu, men man känner att man börjar varva ner inför julledigheten. Hoppas jag får gjort det jag tänkt att göra på jobbet innan julafton, så jag kan vara ledig med gott samvete. Ska bli mysigt att komma hem och fira jul och sedan blir det kombinerad nyårs- och 30-årsfest hos Frida i Gbg. Ska bli kul. Vi tänkte först ha nyårsfest i vårt nya hus, men det får bli nästa år istället. Huset borde ju stå kvar då med menar jag, peppar peppar ta i trä.

Längtar efter min älskling nu. Han är på Almondyjulfest idag och lär inte komma hem än på ett tag. Hoppas de har roligt iaf. Therése och Kalle var här nyss och vi käkade pizza och såg på filmen Deep water. Lite annorlunda film. Gillar dock filmer med rejäl vändning i slutet som gör att inget blir som man tänkt sig. Inte den bästa filmen jag sett, men definitivt inte den sämsta heller.

Ska nog spela lite xbox nu. Det var hundra år sen jag spelade sist, känns det som iaf. Borde plocka i ordning på mina kläder i sovrummet, men har verkligen inte lust med det. Spela är roligare. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0