Sjuk och hemma från jobbet

Ingen bra dag. Kände när jag vaknade i morse att jag inte mådde ett dugg bättre än igår, snarare sämre. Hade över 38 grader i feber och fruktansvärd huvudvärk, snuva och hosta. Ringde mailade jobbet och sjukanmälde mig och ringde min kund som jag skulle besökt och sade att vi tyvärr får skjuta på mötet tills jag blir frisk.

Ögonen rinner när jag kollar på datorn så snart så får jag stänga av den en stund och vila. Ska nog ta en alvedon eller två till för den hemska huvudvärken verkar vara på väg tillbaka.

Missade en 3D-film på bio idag. Jag och Frida skulle gått, men nu när jag blev sjuk så fick vi avboka det hela. Tråkigt. Vill blir frisk nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0