Rondo ikväll, Lisebergsteatern och Liseberg imorgon mm

Nu är det äntligen helg!! Så skönt. Väntar på F och C och deras föräldrar för vidare transport till Rondo där vi ska äta två rätters + kaffe ikväll, samtidigt som det blir Jerry Williams på scenen.  Imorgon blir det buskis på Lisebergsteatern och sedan julmarknaden på Liseberg. Sen blir det helkväll hemma med mat, vin och annat gott att dricka på kvällen för Fs föräldrar stannar hela helgen. Blir mysigt. :)

På söndag ska Fs mamma lära oss laga hennes köttfärssås. För F föredrar hennes köttfärssås utan tomatkross före min, så då tänkte jag att jag kan ju lära mig hur man gör den så kan jag variera lite.

Nu ska jag snart stänga ner datorn här på jobbet och be ge mig ut på stan och Rondo. Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0