Gott Nytt År! Vad kommer hända år 2010?

Gott nytt år!



Nu är snart 2009 förbi. Känns som om det gått hur fort som helst. Det har varit ett ganska händelserikt år med både bra och mindre bra händelser.

Mindre bra händelser:

- Krossade skenbenet 1 jan som fick opereras däreter kryckhoppning i 4 mån och rehabilitering i ytterligare 5 månader. Sjukskriven för första gången i mitt liv.
- Blev avkastad av en dromedar i öknen i Jordanien och skadade mina revben.
- Tappade ett 3 meter långt konferensbord på min tå, så den blev blåsvart, samma dag som jag skulle hålla föredrag för 40 okända människor på jobbet. Inget benbrott som tur var, men tån gjorde ont ett bra tag och nageln har lossnat till ca 75%.


Bra händelser:

+ Jag och älsklingen köpte hus!!!!
+ Min kusin Caroline fick en liten Alexander. 
+ Roliga fester bl.a. Fredriks 30-årsfest och inflyttningsfesten i huset
+ Flera koncerter: Depeche Mode och U2
+ Mysigt 30-årsfirande med Annika och Lotta 

Hoppas att det var detta år förblir det enda i mitt liv fyllt med skador och ser därmed fram emot ett skadefritt år 2010 och alla år därefter.

Ser framemot år 2010 som ett år med många roliga händelser och lite mindre övertidsjobb, så jag hinner med att fixa med hus, trädgård och kan återuppta träning, gitarr- och oboespelning, träffa vänner och mycket mys i huset med min älskling. :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har inte glömt kära Britt-Marie som gick bort i höstas. En sån underbar kollega och människa. Cancer borde inte få finnas. Hoppas de kan finna ett botemedel snart.

2010-01-11 @ 21:08:38
URL: http://infinityforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0