Frisk igen (nästan helt iaf)

Har inte skrivit på hela helgen för jag fick migränanfall i fredags, så det var jobbigt att kolla på datorn utan att ögonen rann och sedan har det varit fullt upp. Hade sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Gick till doktorn och fick smärtstillande som hjälpte som tur var.

Trevlig julfest på Odd Fellow med jobbet i lördags och sedan julefterfest på jobbet. Det var kul och det var många som kom med på efterfesten också. Då jag ätit smärtstillande ville jag inte dricka, så jag körde istället. Var skönt att vakna pigg på söndagen iaf.

Söndagen tillbringades mestadels på stan. Shoppade julklappar, klänning och strumpor till jul och nyår samt julmarknad på Liseberg med Ann-Sofie, Tun tun och Tindra och sedan hängde de med på lite lussefika hemma hos oss i huset. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0