Bättre igen men trött nu!

Fick gjort tidrapporteringen ändå, så nu känns det bättre. Tar alltid så lång tid att göra det i efterhand, särskilt när man inte registrerat vad man gjort på jobbet den senaste 1,5 veckan. Som tur är har jag gjort anteckningar på papper vad jag jobbat med, annars hade jag nog glömt hälften. Att kolla utkorgen på jobbmailen hjälper också mycket, för man skickar nästan alltid ett mail när man är klar med ett jobb. Antingen resultat- och balansrapport mm till kunden eller lönelista eller svar på någon redovisnings- eller lönefråga osv.

NU ska jag krypa ner hos F och somna gott intill honom. Imorgon blir det kundbesök kl 7 i Torslanda, så det blir tyvärr inte så många timmar sömn. Jag är alltid kass på att komma i säng. Nattmänniska som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0