Ajajaj!!! Aldrig kan jag få vara hel!! :(

Nu när jag snart var i stort sett återställd från mitt benbrott jag ådrog mig 1 januari i år och revbenssprickorna efter avkastningen av dromedaren i Jordanien har läkt och jag har fått svininfluensavaccin utan några hemska biverkningar, så trodde jag på en ljus framtid utan skador. Vad händer då? Jo, jag tappar en tungbordsskiva rakt på stortån när vi röjde ut borden från konferensrummet på jobbet idag. Så här blev resultatet:



Jättesvullen och öm och rödsvart är hela tån. Tycker den ser bättre ut på bilden än i verkligheten. Värker gör den också, men jag är ganska van vid att ha ont nu efter allt som hänt tidigare i år. Tån känns nästan värst i smärta, om jag inte jämför de första veckorna efter knäoperationen. Får väl ta några smärtstillande sen så man kan somna. Jag som hade tänkt börja träna ordentligt på gymmet nu, då jag gick sista gången på sjukgymnastiken förra veckan efter nästan 11 månaders sjukgymnastiserande. Kan verkligen rekommendera Akut Rehab i Göteborg. De är fantastiskt duktiga sjukgymnaster. Iallafall Karin Sjödin som jag hade.

Ska fundera på vilka skor jag ska kunna gå till jobbet i imorgon när tån är så himla svullen. Blir väldigt kallt att gå i sandaler som jag gjorde en bit till spårvagnen på väg hem från jobbet idag innan älsklingen plockade upp mig med bilen och körde mig hem. Kanske får låna någon av hans skor. Då borde jag få lite mer plats runt tårna. Får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Frida

men gumman!!! ajajajaj........ kram

2009-12-03 @ 22:46:46
URL: http://fridasfan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0